Egyptian Nursing Students' Scientific Association
لو عاوز تبقى مننا ادخل وسجل عندنا

انت لسه مسجلتش؟؟ يللا بســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرعة

منورنا واهلا بيك معانا

موقع يحتوى على كل ما تريد من كتب وبرامج طبية..اخر حاجه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

موقع يحتوى على كل ما تريد من كتب وبرامج طبية..اخر حاجه

مُساهمة من طرف اسلام احمد جودة في الأربعاء 24 فبراير 2010, 14:20

النهارده بقا جايبلكم موقع لسه جديد اخر حاجة

عليه كل اللى انتو عاوزينه من كتب طبية وبرامج وفيديوهات طبية
بجد موقع ملوش حل...........وعلى راى المثل اللى بيقول"اسال مجرب ور تسالش ......طبيب"وده اللينك الخاص بالموقع

http://www.medicalto.com/

بس يا ريت تدعو لكل مرضى المسلمين واهل غزه وفلسطين كلهم وفقنا الله الى ما يحبه ويرضاه

والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته.
avatar
اسلام احمد جودة
مش معقول
مش معقول

البلد : منيا القمح الشرقية
ذكر
عدد المساهمات : 241
نقاط : 309
تاريخ التسجيل : 01/06/2009
العمر : 28
الموقع : اهدى مكان فى العالم"انسا"
المزاج : الحمد لله كويس

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: موقع يحتوى على كل ما تريد من كتب وبرامج طبية..اخر حاجه

مُساهمة من طرف بطريق المصريه في الأربعاء 24 فبراير 2010, 19:52

<FONT color=red>اسلام احنا هنعمل مصدقين مع ان ماحدش ييصدق بتوع الزقازيق بس تشكر ياريس على الموقع ده أصل أنا كوميونتى التيرم ده وأنا واثق ان طالما اسلام هو اللى قايل على الموقع ده يبقى أكيد فيه الافاده </FONT>
avatar
بطريق المصريه
نص نص

البلد : lمصر
ذكر
عدد المساهمات : 48
نقاط : 66
تاريخ التسجيل : 10/09/2009
العمر : 28
الموقع : اذا أردت أن تكون فيجب عليك أن تفعل مايجب أن

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: موقع يحتوى على كل ما تريد من كتب وبرامج طبية..اخر حاجه

مُساهمة من طرف ahmed saad في الجمعة 26 فبراير 2010, 16:36


ليه بس كده يا ماهر
بجد تسلم يا اسلام الموقع فعلا جميل جداااااااااا
avatar
ahmed saad
مش معقول
مش معقول

البلد : مصر
ذكر
عدد المساهمات : 172
نقاط : 176
تاريخ التسجيل : 20/05/2009
العمر : 27
الموقع : البحيرة
المزاج : زى الفل

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://bnssa.7olm.org

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: موقع يحتوى على كل ما تريد من كتب وبرامج طبية..اخر حاجه

مُساهمة من طرف zmagofire في الجمعة 05 مارس 2010, 12:52

الموقع رائع جدا وانا بشكرك خالص عليه
بس كان عندى تساؤل بسيط عن كيفيه تحميل الكتب اللى عليه

انا بلاقى الكتاب بس مش بلاقى كلمه تحميل على الاقل عشان انزله عندى.اتمنى ترد عليا بسرعه
avatar
zmagofire
لسه ادامه مشوار طويل

البلد : Egypt
ذكر
عدد المساهمات : 1
نقاط : 1
تاريخ التسجيل : 04/03/2010

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: موقع يحتوى على كل ما تريد من كتب وبرامج طبية..اخر حاجه

مُساهمة من طرف اسلام احمد جودة في الجمعة 05 مارس 2010, 17:28

اى كتاب موجود فى الموقع اضغط عليه ضغطه هيتفتحلك فى صفحه جديده لوحده مشروح فيها مواصفات الكتاب وهتلاقى غالبا فى اخر الصفحة روابط تحميل الكتاب...بس كده يا سيدى.جرب وقولى ايه النتيجة.
avatar
اسلام احمد جودة
مش معقول
مش معقول

البلد : منيا القمح الشرقية
ذكر
عدد المساهمات : 241
نقاط : 309
تاريخ التسجيل : 01/06/2009
العمر : 28
الموقع : اهدى مكان فى العالم"انسا"
المزاج : الحمد لله كويس

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: موقع يحتوى على كل ما تريد من كتب وبرامج طبية..اخر حاجه

مُساهمة من طرف mohamed lotfy في السبت 06 مارس 2010, 14:05

تسلم ايدك
محمد لطفى
تمريض دمنهور
avatar
mohamed lotfy
نص نص

البلد : كفر الشيخ
ذكر
عدد المساهمات : 39
نقاط : 52
تاريخ التسجيل : 04/03/2010
العمر : 28
المزاج : عالى جدا

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: موقع يحتوى على كل ما تريد من كتب وبرامج طبية..اخر حاجه

مُساهمة من طرف احمد الخولي في الجمعة 02 أبريل 2010, 08:53

تسلم ايديك وفي انتظار المزيد
avatar
احمد الخولي
نص نص

البلد : بنها
ذكر
عدد المساهمات : 23
نقاط : 25
تاريخ التسجيل : 27/03/2010
العمر : 26
المزاج : تمام والحمد لله

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى